Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Philip 18 år!

Allmänt Permalink0
Har inte haft dator hemma på ett tag,suck suck! Men Philip fyllde år igår o vi sjöng för honom kl 11 o gav honom kaffe på sängen. Jag hade gjort våfflor också. Mums! Han fick pengar och parfym. Han ska på krogen ikväll så då kan han ju lukta lite gott. Jag kan inte fatta att han är myndig nu min lille store pojk. GRATTIS PHILIP!

Måste berätta om en händelse som hände häromdagen eller rättare sagt i förrgår. I vår familj händer det lite tokigheter ibland..ha ha. Magnus kom hem först i måndags i alla fall och skulle fixa käk till oss, när jag kom hem var han i full fart med att steka falukorv. Han hade ställt en plastbunke på spisen som han la korven i. Det var bara det när han skulle sätta på nudlarna vi skulle ha också så tryckte han på fel platta så...ja..det blev korven som fick sig en omgång igen fast plastbunken som de låg i blev ju inte så fin. Ett STORT hål plus att det rök i hela huset. Vi fick öppna alla fönster o dörrar för det luktade som f-n. Magnus svor och sa att vi får beställa pizza istället!! Ha ha, så kan det gå när Magnus Blomberg ska laga mat. Jag skojade med honom o sa att man ska inte steka mat i plastbunkar!  Men det var gott med pizza, barnen klagade inte i alla fall och spisen blev faktiskt ren efter en stunds putsande av Magnus. Men det luktade plast på Wienerbrödsvägen hela kvällen tyckte jag. Dan efter fick jag laga maten!



Så här fin blev skålen efter Mango hade lagat mat!!Ha ha!!


Min pojke har blivit stor! Myndig kille! Grattis på 18 årsdagen den 27 oktober!
Till top