Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Travet!

Allmänt Permalink0
Vi "blåkepsar"(veterinärer o vet.assistenter) har varit på travet igår kväll. Miljonärer blev vi inte i alla fall men vi avtackade Barbro som gick i pension i våras. Hon fick lite presenter o blomma. Jättegod mat var det också.
Jag gjorde bort mig som vanligt för ni vi kom fram till travet kände jag att jag måste på toa o sprang in i närmsta dörr. Där inne var det i alla fall många toaletter o välja på men när jag kom ut o skulle tvätta händerna stod det en gubbe där o såg konstigt på mig. Jag hade givetvis gått in på herrarnas toalett. Jag låtsades i alla fall som det regnade, tvättade händerna o gick ut. Ha ha, gud vad jag skämdes!

Snart ska vi till syrran Madde o fira hennes födelsedag. Hon blir 26 på tisdag! Sen ikväll ska Isac gå "bus eller godis". Han har en cool spökdräkt faktiskt!!!
Kram alla!


Eric har fått nya vantar mössa!!



Så här fint är det på slingan där jag brukar gå/springa! Vi har varit på
långpromenad idag jag o Eric!
Till top