Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Helg igen!

Allmänt Permalink0
Magnus åkte till Växjö igår på konferans men jag hängde inte med, jag stannade hemma med barnen i stället...våra kollegor var här en kortis o fick en snaps innan de drog vidare till Växjö. Kul kul.
Isac o Eric o jag åkte till Mc Donalds i Nybro o åt. Eric fick sin första happy meal, han åt upp rubbet. Han har börjat äta bra igen för förrut matvägrade han nästan tills vi kom på att han inte ville bli matad längre. Han vill ju äta själv så nu äter han hur mycket som helst. Efter maten åkte vi o hyrde filmer, två till Isac o en till mig. Jag älskar o titta på Wallanderfilmerna o denna gången blev det cellisten. Den var bra fast inte den bästa av dem!

Idag har vi varit på Bäckebo marknad med Anne. Vi träffade på brorsan Jörgen o hans fru Karin där. Söta Alice satt i vagnen men en sån jättesöt mössa. Gustav behöver ingen vagn längre, han har blivit stora pojken på snart 3 år. De är så söta mina syskonbarn o imorgon kommer de o äter middag här med Jörgen o Karin också förstås!! Resten av mina syskon kommer med. Det ska bli kul! Isac åkte i alla fall karusell en gång, åt hamburgare o sockervadd, han köpte en transformers med. Eric fick en korv med bröd som han åt upp rekordsnabbt och när inte Isac orkade sin hamburgare åt han upp den med. Ha ha...Inte dåligt för en 16 månaders baby. Jag köpte en massa strumpor till dem på marknaden, sen blev det lite servetter o en toarullehållare. Det är mysigt med marknad tycker jag!!

Nu är Mango hemma igen, ikväll ska han laga en middag till oss. Jag ska inte göra någonting alls säger han, jag ska bara vila tyckte han. Han är ju för gullig. Jag ska nog ta ett bad sedan, läsa o ta det lugnt o göra som han säger. Ibland kan man ju lyda honom. hi hi.

Isac o Eric på Mc Donalds.

Här ska Isac hugga in på sin enorma chokladsockervadd på Bäckebo marknad.
Till top