Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

10 april

Allmänt Permalink1
Idag för ett år sen blev jag moster till en liten Hampus. Grattis Hampus på 1 årsdagen!!!

Nu har jag varit ledig en hel vecka, det har varit helt underbart! Igår var vi på växer i Kalmar o köpte en massa penséer o fröer. Sen hemma planterade jag Isac o Eric dem plus att vi gjorde ett litet land till Isac där han har lite jordgubbar, vinbärsbuskar och fröer=kålrot.

Mango har jobbat på med trädgården, det börjar likna nåt nu på baksidan, tänk sen när det blir gräs med. Vi har stora stenblock på baksidan där vi ska ha blommor runt sen. Det är kul att planera trädgård!




Grattis lille Hampus!!! Här på bilden är han bara 6 månader snart,
bilden är tagen den 29 september. Sötnosen!
#1 - - Madde:

Ja tänk att det redan gått ett år! Min lilla plutt! =)

Till top