Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

snön smälter!!

Allmänt Permalink0
Nu smälter snön äntligen, solen lyser idag med så man börjar få lite vårkänslor. Magnus o Philip har skottat bort all snö från altanen runt huset. Det var jättemycket!!

Idag skulle min mormor fyllt 89 år om hon levat men cansern tog hennes liv vid 58 års ålder. Jag kommer ihåg henne lite, hur hon såg ut fast jag bara var 9 år när hon dog!  Magnus farmor är lika gammal, hon blir 89 i augusti, hon är ganska pigg ännu!!!

Ikväll ska jag hämta flickorna igen så nu i veckan blir det liv o rörelse igen o imorgon börjar jag jobba heltid. Ska pröva om det funkar för Isac o Eric börjar en halvtimme tidigare, det är ju inte så mycket men vi får se!!


Den här snön har Mango o Philip fixat bort+ framsidan!!!


Eric är pigg på mornarna. Här är kl bara 06.15!!!


Isac är i sin hemmabyggda koja!
Till top