Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Tisdag 23/2

Allmänt Permalink0

Skrev ett inlägg i helgen o la in bilder och helt plötsligt bara försvann allt. Vad trött jag blev, jag orkade faktiskt inte skriva om allt då så nu gör jag ett nytt försök. Suck!

Vi hade kalas för Sarah, Cissi, pappa o Julia i lördags. Vi bjöd på våfflor, grädde, sylt o glass. Jag gräddade 43 våfflor faktiskt o det räckte till 19 personer som tur var!! Det roliga sen på kvällen var att Julia sov över hos oss, det var många år sedan hon gjorde det. Kul kul. Hon var en runda hos mamma o kollade melodifestivalen som bara är skit i år tycker jag.

I söndags var vi på Hansa city o shoppade kläder sen en runda till Ikea för Julia skulle sätta sprätt på presentkortet hon fick där. Det blev lite av varje..tom lite kyckling o pommes, man blir ju hungrig av att shoppa!!!

Igår kväll satt vi o kollade på en lurig film när vi plötsligt hörde vår värmepanna låta konstigt, det rann vatten med. VAD ÄR DETTA FÖR HUS DE HAR BYGGT???? Isac hade tidigare på kvällen varit på toa o då gick det inte att spola, då hade antagligen vattnet frusit i rören igen. Vårt hus är nog ett måndagsexemplar av Smålandsvillan...det ser inte bättre ut, så idag är Magnus hemma för att reda ut problemet, hoppas det går bra..

Ikväll ska jag på bio o se Farsan. Hoppas den är bra!!

En sista tanke för idag går till "KnivLasse" som dog igår plötsligt. Ena dagen finns man o nästa dag inte. Sorgligt..Lasse blev endast 56 år.


Till top