Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

en jobbig torsdag!

Allmänt Permalink1
Har haft ont i magen ett par dar...det är nog stress. Är ständigt orolig för barnen..
Cissi fick veta i måndags att hon har en reumatisk sjukdom men hon tog det bra och det finns ju mediciner men ändå känner jag att vad fan..varför...? Men hon är en tuff liten tjej som inte visar att hon har ont fast hon har det. Min lilla flicka. Nu ska de utreda vilken sorts reumatism hon har men jag ska stötta o följa med henne till sjukhuset varje gång. Vi skrattar o har kul ändå fastän vi är på sjukhuset, hon har en sådan härlig humor.

Igår var Sarah hos läkaren o tog prover med som vi får veta om en vecka. Hon har svimmar till o från o sådant gör en modershjärta orolig också. Vänta en vecka, det är ju tortyr. Älskar barnen så mycket o man känner sig maktlös...vill att de ska må bra!!!

Ikväll ska Sarah få födelsemiddag hemma för hon fyller år i morgon, men då är hon hos sin pappa. Hurra för Sarah som blir 17 år!!!
#1 - - mango:

Snyft x 100,hoppas det går bra för Sarah.

Oavsett hur det går så löser vi det här tillsammans.



Grattis idag Sarah.

Till top