Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Snö igen!

Allmänt Permalink2
Är det någon mer än jag som är trött på snö nu...?Kylan med är ganska jobbig. Jag vill ha vår nu o se tulpanerna vi planterade i höstas o se alla träd blomma. Just nu bara öser det ner snö. Undrar om jag  kommer till jobbet imorgon??? Måndag imorgon igen, en hel vecka framför sig, men det brukar gå fort! Jag jobbar bara 4 dagar för Cissi o jag ska till sjukan på torsdag. De ska se om det fungerar med medicinen hon fick mot sina leder. Denna vecka får vi veta vad Sarah lider av också. Bara det inte är diabetes som läkaren trodde...hoppas inte......Jag vill att barnen ska må superbra!!!

Snart kommer mina tonåringar hem. De har haft kalas för Sarah hemma hos sin pappa. Jag kommer troligen ha kalas för Cissi o Sarah den 20 februari!!! Myspys!


Vackert kanske men kallt i längden!!!
#1 - - Madde:

Jag är oxå trött på snön nu, men jag längtar ändå inte till våren för då ska jag snart börja jobba igen.. hua så seeeeegt.. Fast det får väl gå det med. Var och besökte madesjö förskola idag.. Skulle hälsa dig från pernilla, ni hade tydligen gått i samma klass? =)

#2 - - Anonym:

hej hej.. hon hette no elisabeth.. säger det dig något? hihi =)

Till top