Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Mango 42 år!!

Allmänt Permalink0
Idag fyller min älskling o man 42 år. Han fick en Clematis av mig, en klängväxt som han ska plantera ute vid carporten på baksidan! Barnen o jag sjöng för honom i morse samtidigt som åskan dundrade på plus att det ösregnade ute. Jag trodde det skulle bli bättre luft ute efter åskan men det är lika kvavt än!

Ikväll ska vi på Zpanska flugan med Susanne Reuter o Robert Gustavsson o Peter Dalle. Anne ska vara barnvakt o Philip ska skjutsa oss...Det blir nog jättekul..bara det inte regnar ikväll när vi sitter där=)

Sarah var här igår kväll. Kul när hon kommer för jag får inte träffa henne ju så mycket i sommar, men idag åkte hon tillbaka till jobbet på öland!!! Cissi har också åkt till Öland med Lina o hennes familj o ska vara borta ett par dagar. Bara pojkarna som är hemma!!


Sarah kör Isac o Eric i skottkärran


42 åringen


Sarah som är öländska i sommar.


Isac o Eric äter chips på altanen


Till top