Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Arla morgonstund!

Allmänt Permalink0

Drack kaffe i morse med Philip o Magnus. Philip har praktikplats på Börjes i Nybro så han börjar tidigt torsdag o fredag. En lugn morgon innan Isac o Eric vaknar. De är ganska trötta på morronen mina små kids...det är tur att det finns helger så de kan sova lite längre.

Denna helgen ska jag på konferans till Linköping, träffa kollegor där, äta gott o sova på hotell. Mysigt. Tänk att sova en hel natt utan att bli väckt för min lille busEric vaknar varje natt men han somnar fort igen förstås när han får ligga mellan mig o Magnus.

Idag kommer Sarahs kille Hampus till Kls. Han har sökt jobb här o lär säkert få det. Han ska jobba ett år o sen plugga vidare tror jag!!

Jag övningskörde med Sarah igår. Det var spännande som vanligt och det gick bra till slut=)

                                 

Hotell Ekoxen jag ska bo på i helgen i Linköping!

Till top