Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

nyklippt

Allmänt Permalink0
Jag har precis varit hos Linda o klippt mig. Skönt att tunna ut det tjocka burriga håret. Nu kanske jag slipper se ut som en kakadua på mornarna, går åt en liter vatten för att få ner håret men det slipper jag nog nu!!! Efter klippningen så gick vi slingan ett varv o pratade lite om allt möjligt!

Idag när vi åkte hem från jobbet så lossnade Magnus avgasrör med en smäll samtidigt som han körde över det o då fick han också punktering jag blev ski, menar jätterädd o Sarah med tror jag!,....suck vi har snart inga bilar att köra med för mitt skrälle är ju på verkstan, den har nog flyttat dit för gott...vi fick ta Philips bil till Nybro där vi köpte en jättesnygg kostym till Philip. Han var så stilig men han sa till kassörskan om han fått välja hade han tagit sin arbetsjacka i stället på studenten. Ha ha så typiskt min Philip, han är för go. Tänk att han tar studenten=D

Imorgon slutar jag redan kl 12, tar komp så man får lite påsklov med ungarna! Och Sarah jobbar sista dagen sen blir det igen till sommaren. Hon har lärt upp sig bra o ikväll är hon på fest hos en kompis som blir 18. Hoppas hon orkar upp i morgon bitti!!

Här en bild från i morse när jag fixade lite med Erics hår


kl 06.30 på morgonen
Isac har haft påsklov hela veckan för Cissi har varit snäll o varit
hemma med honom!!
Till top