Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

funderingar

Allmänt Permalink1
Isac är pigg igen så det blir skolan imorgon för honom. Han har tittat på Eric Saade framför tvn med fjärrkontroll som mikrofon o sjungt o dansat, så nu är han pigg igen skönt nog!

Funderar lite på vad en skohylla har för funktion egentligen, ska skorna stå där på eller? Funderade bara lite när jag snubblade över ett gäng skor förrut i hallen som stod mitt på golvet...ha ha min galna, mysiga familj.

Ikväll är Mango iväg o kör moppe med moppegänget, tycker han är skönt, jag har passat på o bada barnen, hängt tvätt ute(!), hoppas det inte regnar imorgon...städat toaletterna har jag med gjort o gosat med de små innan nattning. Nu är det lugnt o tyst när de små sover, de enda som hörs är tvn o Sarah o Cissi som pratar på övervåningen!

Det var kul på jobbet idag fast de jobbade på fort men dagen gick fort o de jobbade ifatt den timmen som vi blev försenade. Jag blir imponerad av grabbarna i boskapsslakten...

...en annan kul grej var att jag fick oväntade pengar, inte så mycket men 405 kr som jag betalat för mycket på en kredit, ha ha...så det blir fickpengar i Stockholm, gutt!! Får packa väskan imorgon för på fredag kommer Mia, linda o Helen o hämtar mig på jobbet sen drar vi till Stockholm. Tjohooo! Tjejmilen, here we come!

Oj det blev visst ett långt inlägg, det är väl ingen som orkar läsa men men, jag älskar att skriva av mig mina tankar.
Kram


Tjejmilen eller=)
#1 - - carro:

jo da jag läser =))) skönt o höra att isak e pigg igen.. ha det så kul nu på fredag..=)

Till top