Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Philip flyttar

Allmänt Permalink0
Tänk att Philip flyttar hemifrån, han håller på nu med flytten o hans snälla kompis Pontus hjälper honom. De kommer hit o käkar tacos sen om de har tid med det men mat måste de ju ha. Det börjar se tomt ut i hans rum, rummet ser större ut utan möbler. Men han tycker säkert det är jätteskönt att flytta hemifrån, rå om sig själv o eget ansvar. Man vet ju själv hur det var när man flyttade, vilken lyckokänsla man kände över att få eget hem, kände sig vuxen. Men som mamma känns det lite i hjärtat, min son flyttar, han är vuxen nu o klarar sig utan morsan, men han kommer nog hem ibland när han saknar "mammas mat". Skönt att det är fredag o nu är jag ju ledig en vecka, det ska bli skönt o rå om barnen i veckan, kanske vi kan baka ett gäng bullar med, börjar tröttna på lussebullar nu...Leos lekland med blir det ju, älskar ungarna så mycket, här kommer lite bilder som jag lånar av Sarah som hon tog en vacker oktoberdag i smyg för bilderna skulle ju bli julklapp till mig. En alldeles underbar julklapp från barnen.


Tänk att jag har haft turen att få just de här härliga ungarna. Älskar er<3
Till top