Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Thaimat

Allmänt Permalink4

Jobbar till 16 sen ska Cissi o jag äta thaimat:) min lilla Cissi undrade om vi inte kunde ses innan nya året o äta där o umgås. Det var en strålande ide tyckte jag:)) ska handla med inför nyår. Vi ska vara hemma i år med, lugnt o skönt. Vi ska äta trerätters:) förrätt: räkbakelse med en sting av ost. Huvudrätt: oxfilé med potatisgratäng o rödvinssås. Efterrätt: pannacotta med hemlig ingrediens på. Låter gott eller?

#1 - - carro:

låter mkt gott mia=) fundera på om man inte ska lyxa till de oxå=) fast jag ska ha min smörgåstårta tänkte jag=) .

kram

#2 - - Madde:

Det låter underbart gott! :) både thaimaten och nyårsmiddagen!

#3 - - Carro:

Det låter gott :) hoppas ni får ett bra nyår. :)

#4 - - mia:

Carro,Carro o syrran Madde: Det var jättegott med thai men tyvärr blir man ju mätt för fort..

Gott nytt år!

Till top