Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

trött mamma=jag

Allmänt Permalink0
Nu är man hemma från Liseberg, det var en rolig dag med mina vuxna barn plus Hampus! Vi åkte kl 7.00 o var hemma igen 03.00 på natten, jag var rätt trött sista biten!

Nu är jag hemma hos mina glada små barn...eller tja de kunde ju vara lite gladare. Isac är ganska tjurig nu för tiden, har nog hamnat i någon trotsålder...suck, känner mig helt slut ibland. Hur ska det inte då bli när han kommer i tonåren....

Idag har jag städat o svabbat golven, vikt tvätt o rensat stora trädgårdslandet, det var jättemycket ogräs där, kupade potatisen med, fick slänga en del potatis som var gröna men det finns jättemycket potatis i landet. Vi ska midsommarmat idag, nu när äntligen solen tittat fram i Småland också! Igår i Göteborg var det jättefint väder medan det var mulet här...

Mango är hos sina släktingar o spelar kort, han ska handla sen inför veckan, får se vad det blir för mat! Denna veckan ska vi fira Magnus farmor som blir 90 år o på fredag ska vi titta på Europe o Takida! Det blir nog kul!

Men just nu känner jag mig helt slut som mamma, känner mig som en dålig mamma när de är så gnälliga barnen, det verkar ju som det inte spelar någon roll vad man gör för dem o nu menar jag de små fisarna!  Men så här känner man väl ibland....

Lite bilder från igår som var en toppendag! Vi var inne i centrum i göteborg o åt pizza!! Dyr restuarang. Ett glas vatten kostade 20 kr....det säger väl allt, hi hi!















Solen lyser idag o det är ju skönt o barnen har haft lite vattenlek ute, jag har ju
tagit bort poolen nu men jag fixade fram en gammal scanback o hade vatten i som de plaskat
i o så var de hos grannen o sprang i vattenspridaren=)

Undrar om vi kan åka till Öland o bada i veckan. Hoppas det blir sol o hyfsat glada barn!

Kram till er alla som läser!!






Till top