Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

bikini

Allmänt Permalink0
Innan jag går o lägger mig ska jag säga att det är inte lätt att hitta en bikini..Nu för tiden säljer de ju del för sig men har man lite större byst får man leta på "big size" och då hittar man en jättefin bh-bikini men så börjar man kolla bikinitrosor också o då är minsta str 44. Alltså...bara för man har välsignats med stora bröst betyder det inte att jag har stor rumpa...den är inte liten...men jag har str 40 men om jag skulle ta 44 så hade de ramlat av vid en nysning eller vid en hoppning i havet. Åh jag har ingen lust att stå på Stensö utan byxor så det blev inge köp idag!! Jag var på Kappahl idag men det får bli Lindex nästa gång...JAG HAR ALLTID DETTA PROBLEM:::SUCK!
Till alla modeskapare...Stora bröst betyder inte alltid stor rumpa!  Alla har vi olika kroppar, det gäller bara att gilla läget o jag säger bara detta, att stå i en provhytt är inte så kul, man blir deprimerad, men ni tjejer i verkligheten, gilla era kroppar, varje individ har sina fina kurvor, man måste älska sig själv en gnutta för att gilla sin kropp!!Jag försöker varje dag fast det är svårt men jag har fött 5 barn o ätit o druckit gott så det har satt sina spår men jag försöker i alla fall. Älska din kropp! Ställ dig framför spegeln o titta, det här är jag, jag duger!!!!

Puss o god natt till alla, nu är det en ny dag såg jag på klockan<3
Till top