Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Farmor

Allmänt Permalink1
När jag var liten inför jul brukade farmor baka många sortes kakor, en av dem hette Gaffelkakor. De håller jag på med nu o det luktar ljuvligt i köket. Ska baka sju sortes kakor också till jul som vi kan smaska på till Kalles julafton på julafton plus lite glögg eller kaffe till, det börjar närma sig jul nu...på torsdag är det 1 dec o barnen får börja öppna sina julkalendrar med choklad i, även tonåringarna, men jag tror de äter upp hela kalendern med en gång...=)Love Christmas!!!

Isac fyller år snart, han fyller ju på Luciadagen, den 11.e dec ska han ha kalas, får nog skicka inbjudningarna till hans klasskompisar snart plus några till.

Här en bild på kakorna.
#1 - - Carro:

Kan man få det receptet. :) låter gott. Har tyvärr inget minne av att farmor gjorde dem, men jag tror pappa skulle bli glad omhan fick dem :)

Till top