Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

stora barn

Allmänt Permalink7
Man märker att barnen börjar bli vuxna när Philip skriver på kontrakt för en lägenhet, han ska flytta den 1/2-12. Min lilla pojke har blivit stor o jag blir bara gammal...Sarah o Hampus ska flytta ihop med nästa år, de handlade en massa till sin blivande lägenhet när vi var på Ullared. Två barn flyttar, bara tre kvar hemma sen, men hoppas de hälsar på sin gamla mamma då o då=)


de här små ska flytta hemifrån...
#1 - - Anonym:

Ibland på någon annans bekostnad! Tyvärr...

#2 - - Okänd:

vem är du som är så blåst ?

#3 - - mia:

vore bra om ni skrev era namn på kommentarerna så jag kan bemöta dem....på bekostnad på vad, vem är blåst..jag eller vem???

#4 - - magnus:

jag heter magnus Blomberg, jag undrar vem det är som är blåst :)

#5 - - sarah:

haha konstiga kommentarer ;) tror att den som skrev de om blåst menade personen som skrev överst, inte till dig mamsi :) Gulliga bilder föresten :)

#6 - - Anonym:

Ber om ursäkt, ett missförstånd har visst skett.

#7 - - sarah:

Ja sånt är lätt att bli :)

Till top