Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

hej o hå

Allmänt Permalink0
Usch mina luftrör är inte de bästa nu men får hosta på...skjutsade Cissi till skolan för hon vill byta linje igen så hon var tvungen o svara lite på några frågor. Hon trivs ju inte med Samhäll så nu blir det Barn o Fritid i stället för det gick vägen. Men hon måste jobba ifatt plus så måste hon praktisera 4 veckor till sommaren men det kommer blir bra, bara hon trivs min lilla stumpa o barn gillar hon, det vet jag!

Jag övningskörde med Sarah o Cissi igår o när Cissi skulle öva på o backa filmade jag henne, det var en upplevelse, skulle vilja lägga in klippet men vet inte hur man gör, får vänta till Sarah kommer hem o hjälper mig.


En gammal bild på Sarah o Cissi, visst är de lite lika=)

Till top