Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Vintertid

Allmänt Permalink1
Ja en timme längre helg är ju inte fel, dagen har faktiskt känts längre men det kanske bara jag som inbillar mig? Barnen är trötta o sover i sina sängar. Isac läser i sin bok innan han somnar, han är verkligen intresserad i skolan. Han gjorde sina mattetal nu ikväll fast han har 1 o en halv vecka på sig tills den ska var klar. Hoppas det håller i sig sen med=)

Ska se nåt på tv men de visar bara en massa repriser hela tiden. Hämndens pris en Beckfilm tex. Hur många gånger har man inte sett den? Är det detta man betalar dyra pengar för o vi har tv 1000 o där visar de bara skräp...alltså jag funderar på att sluta med tv 1000, seeeega kanaler...

Imorgon ny vecka, nytt schema....men det blir nog bra, varannan vecka får man sluta 13.00 en dag, det är skönt men måste göra 10 veckors schema på dagis nu från o med nu, men det får väl gå..

Trevlig söndagskväll på er!
#1 - - carro:

håller med dig visas bara skit på tv,n nu..

gör inget om dom visar repriser av sånt som gick för länge sen, o lite nytt,,

satt ikväll o längtade efter att se på anne på grönkulla,, hahah jag bara älskar den helt underbar,, =)



isak gör oxå sina matte tal nästa dandärpå han fått hem dom=)

Till top