Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Jäkla datorer

Allmänt Permalink1
Datorerna är för jäkla slöa här på jobbet, försökt jobba effektivt men med så slööööööa datorer ger jag upp o gå ner till bandet o gör nytta i stället, kanske hittar någon rolig sjukdom på nåt djur...ikväll ska jag hjälpa Anne o inventera i pressbyrån. Räkna tidningar, godis mm mm.
Längtar till helgen som vanligt, då ska vi hjälpa Madde o flytta, hoppas hon kommer att trivas i sin lägenhet, det är hon värd efter en karl som bara stack...lämnade henne med två barn var av den ena bara var 2 månader då...o sen brann bilen upp..så hon är verkligen värd att få ett bra liv min lillasyrra.
På söndag ska jag på bio igen med min käre mor, vi ska se Warhorse. Den är säkert bra o man kommer säkert tjuta en del till filmen kan jag tro.
Kram på er!

#1 - - Anonym:

Så gullig du är kära syster! Tack för att ni hjälper mig. :) kram

Till top