Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

nice med sommardag

Permalink0
Cissi o jag har solat idag o ungarna har badat i poolen. Skönt att den dagen kom till slut. Mamma o jag hade fem rätt på V75 o dagens dubbel gick in med men rika blev vi inte. Endast fjuttiga 132 kr, tänk om vi hade haft två rätt till=18000 kr, men så är det alltid, tänk om....
 
När Eric o jag handlade mat idag passade vi på o hälsa på Sarah också. Hon jobbar på varje dag på Kvantum i Nybro, tur hon är ledig på söndagar. Hon passar så bra i sin kvantumdräkt. Philip jobbar på med men jag vet knappt när han är ledig, han jobbar mest varje dag. Bara de får lite fritid så de hinner med kompisar o sig själva också.
 
Imorgon kl halv 12 så åker vi mot Oskarshamn till båten som ska ta oss till Gotland, det ska bli skönt att vara där i en vecka, hoppas jag kan blogg därifrån annars blir det om en vecka. Ha det bra i veckan annars, hoppas alla får en fin solig vecka. Cissi är hemma o tar hand om två katter o 13(!) kaniner=)
Älskar tända ljus, det är vackert.
Till top