Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Öland o besök hos läkaren

Permalink0
Igår var vi på Öland o hälsade på Yvonne med familj som har husvagnen där till söndag. Vi badade både i pool o tog första doppet i havet=) Madde med barn var med också, det var en trevlig dag på Öland o solen visade sig ibland också.
Igår var Linda o jag på bio med, såg Mörkt vatten, den var bra o läskig så man hoppade till i biostolen ibland, innan bion tog vi en god kopp kaffe o satte oss o glodde på båtarna i gästhamnen. Kalmar är en mysig stad.
 
Idag har jag varit hos läkaren med Cissi igen, hon har ont när hon andas men lungorna lät bra o de trodde hon sträckt sig, hoppas de har rätt för nu är hon trött o sover igen, det har varit en jobbig vecka för henne min lilla gumma. Nästa vecka hoppas jag hon är pigg igen när hon har huset för sig själv när vi är på Gotland.
 
Ikväll blir det väl fredagsmys fast nu när man har semester känns det som det är lite fredagsmys varje kväll, men det är härligt med semester. Madde med barn o Michael har varit på besök, tänkte vi skulle sola o bada i poolen men så försvann solen o det blev mulet igen....jag säger bara ett stort suck över detta konstiga väder...
 
Mango o barnen har varit på Algusrums marknad o är väl hemma vilken sekund som helst nu.
 
Ha det bra alla=)
Ebbe idag på filten pigg o glad
 
Till top