Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Vecka 37

Permalink0
Går in i vecka 37 idag, oj vad det närmar sig, har förvärkar ofta nu...men det är väl som det ska vara. 
Mycket flygplan i luften, det är flygets dag på flygplatsen o Mango Isac o Eric är där o kollar. Cissi vill till hansa city o shoppa, jag hänger med tror jag. 
Fick frukost på sängen av min snälla man i morse, mådde så illa så det var gott o ha något i magen innan jag gick upp. Mådde bättre när jag gick upp men nu börjar det jäkla illamåendet igen... Jäkla medicin....
Lite bilder från veckan:
Linda var här igårkväll med godis..salta bomber är gott:)

Charlie med sin present-dockan. Vi var ju där o hämtade vagn o spjälsäng.

På sjukhuset kollade de EKG på bebisen:)
Vi fick besök av Rasmus o Julia i torsdags. Eric hade lekkamrat hela eftermiddagen :)
Till top