Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Sista dagen

Permalink0
Snart nytt år igen, lämnar vi snart 2015. Det jag tar med mig är två dop, en rolig överraskning i mars när jag fick veta att jag skulle bli mormor, husvagnssemester med ungarna på Vita sand, barnledighet, Holly föddes, Nils o Theas första födelsedagar, det tråkiga i år var när Karin dog. Sen har det väl hänt lite annat, både roliga o mindre kul saker. Vi får se vad 2016 har o erbjuda..
Jag har fixat med tre rätters på eftermiddagen. Blir som vanligt: förrätt: räkcocktail, huvudrätt: ryggbiff med potatisbakelse, rödvinsås o smörstekta champinjoner, efterrätt: pannacotta med after eight. Hoppas det blir gott.


Ser ut som bullar men potatisbakelser med västerbottenost🎉de ska in i ugnen efter förrätten😋
Jag önskar mina bloggläsare ett gott slut o gott nytt år🎉🎉🎉


Till top