Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Bra till slut

Permalink0
Har gått o lagt mig, är helt slut efter handlat inför festen o ätit Thaimat. Vi fick låna Sarahs bil till Kalmar. Cissi tog bussen till Nybro o hämtade den där. Snälla döttrar. Dessutom blev jag bjuden på Thaimaten av Cissi. Det var skönt o bara sitta där o äta i lugn o ro. Nils åt en hel burk kalops, mums med mat tycker han.
Bilen ska Micke fixa, skönt att Magnus har en snäll kompis som kan sånt. Så det ordnar sig. Snart är bilen frisk igen. Gillar min bil.
Ikväll har ungarna skrattat så hjärtligt, så härligt o höra deras skratt. Det var åt en app där man blandar ihop två personer i ett kort o ibland kunde det verkligen se komiskt ut.
Natti natt, ska somna till Varg Veum nu.



Mango med mitt hår.

Cissi o Eric 
Till top