Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Lördag

Permalink0
Magnus åkte på moppemarknad i morse så Nils o jag tog en lång sovmorgon. Skönt. Vi åkte hem till Michael o fikade, Eric hade haft jättekul där o sken som en sol. Innan vi åkte hem åkte vi till kvantumparkeringen i nybban där de skulle lotta ut en bil. Jag hade sex lotter. Herre min Gud vad folk det var, fick ställa bilen långt bort... Vann ingen bil men en glad kille vid namn Josef Algotsson vann. Det var ok o åka hem utan vinst, gillar min bil.
Ikväll blir det pizza o lugn tv-kväll antar jag. Isac är ju hos Cissi i Kalmar o vaktar Sarahs katter. Sarah sitter på planet mot Thailand nu, först Köpenhamn, sen London- Tokyo sen Thailand. Framme kl 11 svensk tid imorgon. Hoppas de får det underbart.


Gott kaffe hos Michael.

Mycket folk i Nybro ville vinna bilen

Till top