Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Dricker kaffe

Permalink0
Sitter så här på morgonen o funderar lite. Skönt o vara ledig. Har allt jag önskar mig, fina barn blir snart mormor o är farmor redan, en man som gillar mig. Det finns de som har barn o inte uppskattar det riktigt, ja en del borde inte ha barn tycker jag o så finns det snälla människor som försöker o få barn som kämpar. Orättvist livet ibland. Barn är det viktigaste vi har, det är vår framtid❤️
Idag blir det halloween, göra spökmat, Eric ska på Halloweenparty i eftermiddag o så ska vi tvätta bilen på Öland där de spökar inne i tvätthallen. Fick en biljett på jobbet, kul det ska bli. Sen på kvällen ska barnen gå o skrämma grannarna, bus eller godis. 👻En del ungar gick redan igår...hade ju inget godis hemma då ju😞men till kvällen ska det inhandlas godis. 
Undrar om det blir någon bebis idag?
Druckit kaffe ur denna många gånger men extra kul o dricka ur den när jag är mormor på riktigt 😍


Till top