Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Sista jobbet gjort på jobbet i år.

Permalink0

Sista grisen på jobbet blev nr 16052. Håkan, Tho, Tallen o jag hade slagit vad om sista numret för dagen redan på morgonen o Håkan vann med en fjuttig gris annars hade jag vunnit. Men han var glad över sin vinst, en chokladboll😂😂lite kul på jobbet måste vi ha ibland.

Nu sitter jag med ett glas vin o ska kolla " En man som heter Ove"
Den 11 jan börjar ju Sveriges mästerkock, roligt program o i år ännu roligare när Magnus kusinbarn Emma ska vara med. Hon har jobbat i trekantenskolan också förut. Syssling med med Isac Eric o Nils alltså o Elin o Robin med såklart 😉kul o ha någon o heja på. Hoppas hon går till final😊

En glad Håkan 😂😂
Emma i reklamen för Sveriges mästerkock 👍👍
Till top