Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

God morgon

Permalink0
Ledig dag o dricker kaffe i hyfsat lugn o ro. Huliganen sitter o äter kex i sin stol annars skulle han nog kunna klättra upp för berg om han fick, lille Nils.

Igår var jag hos läkaren, har haft ont i bröstet eller det trycker o är obehagligt. Fick ta EKG o ta blodprover som jag får svar på idag. EKG var bra. Läkaren trodde det var stress o det är det säkert, stressar när jag inte behöver egentligen, mina kollegor sa att jag måste lära mig säga nej... Men det är svårt ibland. Vill ju hela tiden göra mitt bästa, vara den perfekta frun, mamman, farmor mormor, systern, mostern, fastern,kollegan, svärdottern, vännen ...vill alla väl😊 men får ta det lugnt, andas in andas ut så blir det bra igen. Var rädd att det var nåt med hjärtat, börjar ju närma mig 50 år...kanske 50 årskrisen som närmar sig😕
Ingen Eric hemma, han sover över hos Anne o ska ha kul idag med henne, Isac skulle göra omelett till mig när han går upp sen, min fina snart tonåring. 
Han är glad, han fick ett bankomatkort igår, så nu känner han sig vuxen😉 lustigt när vi är små vill vi bli äldre o när vi är äldre vill vi bli yngre...
Gammal😁
Nils o jag har lekt med en app, så kul😂😂
bytt ansikten😊





Läskig😳
Till top