Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Färg var det här.

Permalink0

Fick för mig o färga håret, kan ju vara lite fin på konferensen i helgen o när Magnus kommer hem igen på fredag. Hatar o vara gråhårig.
Imorgon blir det jobb igen o sen på kvällen kommer svärmor på besök.
Livet leker. Så skönt o få vara hemma med barnen emellanåt. De där mysiga kramarna, du är bäst mamma orden, o en liten hand som letar efter min hand när vi ska gå nån stans. Nils var så söt på sjukhuset när han fick välja en leksak för han var duktig, han valde ett suddigum o sen visade han alla suddigumit o vinkade åt alla. Söting. Sen när vi gick i korridoren på sjukhuset o han letade efter min hand med sin kände jag vad jag älskar att vara mamma, ett barns trygghet och kärlek, det bästa som finns❤️❤️❤️❤️❤️❤️

En gammal bild på mig Thea o Nils.❤️
Till top