Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Nyklippt treåring som tror han kan köra bil 😯

Permalink0

Nils är klippt, han blev så söt o äldre i ansiktet. Ser mindre busig ut men där fick vi tji ikväll. Alltså han snodde mina bilnycklar i min handväska vid obevakat tillfälle, sprang in i bilen o startade tändningen så bilen åkte framåt, Magnus stod som tur var intill så han försökte få tag i nyckeln men bilen åkte rätt in i carporten innan det tog stopp. Sakta gick det ju men blev en buckla mitt på kofångaren o nummerplåten. Vi skulle iväg till Vita sand men att han hade bilnyckeln i handen när han hoppade in hade vi inte en aning om. Att han visste hur man vrider nyckeln med visste han.... Snacka om att vi var skärrade efteråt. Nils tar kål på oss😂finns det nån busigare fisunge i denna värld🙈det blir låst bil hädanefter, handbroms o ingen växel i o gömma alla nycklar...

Ja nu är förtältet nerplockat, soffan såld så det flöt ju på med hjälp av Mango o Eric. 

Till top