Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

En regnig söndag.

Permalink0

Regnat åskskurar här idag, det var swimmingpool både ute o inne i tältet men det har jag fixat ut nu. Efter regn kommer solsken😀

Idag har varit en varierande dag blandat med skogspromenad o film, Jane Austen filmer. Romantiskt värre. Älskar "Stolthet och Fördom". Jo jag är väldigt romantisk av mig. Film är ju inte verklighet men tänk om det var det😍så härligt underbart❤
Eric åkte hem för han var leksugen med kompisar o Isac ville vara kvar, härligt❤vi har köpt glass i em o gjort god mat o lyssnat på åskan, jag tycker åska är mysigt, farlig men spännande. Detta blev en härlig dag i Vita sand som vanligt. Njuter av semestern även om vi drunknat av regn idag😊

Glass i värsta åskskuren😅
Till top