Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Regnar

Permalink0

Regnar nu, smattrar på hustältet, men vad gör väl det, mysigt ändå. Barnen är i husvagnen o målar o kollar mobiler, jag har kollat film.

Nils är en bus, det har jag berättat förr, men när han gömmer saker så man tror man är senil o dement... idag innan vi skulle till Vita sand letade jag ihjäl mig nästan efter mina glasögon tills Isac frågade spontant Nils om han hade sett mina glasögon? Nils säger "bollar". Ok vaddå bollar då Isac kommer på att han sett Nils greja med en massa bollar i en påse, jo minsann där hade han slängt i mina glasögon😏 jag hade aldrig hittat dem om han inte berättat, likaså när han gömde min mobil i tvättkorgen...alltså den fisungen är ju uträknande busig. Så jag är nog inte senil än, bara upplurad av en treåring🤔

Åh regnet det bara faller ner..
Bus❤
Eric o Neo
Isac😘
Till top