Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Dagarna går..

Permalink0

Ledig idag igen, vi sov i vita sand i natt så jag skjutsade Eric direkt till skolan i morse. Nils o jag har grejat, bytt sängkläder, tvättat vikt kläder o sen handlade vi blommor till köksfönstret. Nils såg så söt ut när han gick omkring med blompåsen, han skulle hjälpa mig o bära😍

Ikväll blev det promenad i margaretaloppet. Jag gick rundan, det gick jättebra, vågar ha tyngd på foten mer o mer. Känns härligt. Tur med vädret också, härlig ljummen kväll för nu regnar det. 
Imorgon blir det inspektion igen, var på inspektion igår med på Öland. Skönt o komma från bandet ibland, imorgon får jag försöka hinna skriva rapport med😊
Nu blir det te framför Grey Anatomy.

Igår var det höskörd i Vita sand😊
Käk i det gröna 😀
Till top