Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

2018 gott slutđŸ„‚đŸ’•

Permalink0
Året som har gĂ„tt har varit hĂ€rlig förutom att pappa dog. Saknar honom❀ jag har varit ganska ledsen i perioder över pappa o tĂ€nkt mycket pĂ„ mitt egna liv. Men 2018 summerar jag som ett bra Ă„r. MĂ„nga har fyllt jĂ€mt.  Sarah 25, Pappa hann fylla 70 Ă„r, Julia blev 30 o sen Eric 10 Ă„r. Magnus 50 Ă„r. Isac moppegammal=15 Ă„r.TvĂ„ barn till i slĂ€kten, varav jag blivit bĂ„de faster den 18/8 o farmor igen den 12/12. FĂ„tt reda pĂ„ att jag blir mormor i april 2019. Michael o Malin förlovade sig i maj o flyttade senare i juni till en annan lĂ€genhet. 
Vattenkoppor hÀrjade bland sönerna hemma Jan- februari men skönt att de haft det nu.
Rest har vi gjort med, smĂ„ tripper med barnen som till VĂ€xjö i februari. Åkte tĂ„g för Nils skull o sen bodde pĂ„ hotell o var pĂ„ Ă€ventyrsbadet dĂ€r. Åkte med döttrarna till Stockholm i april, sen har det blivit Ă€lgpark, barnens gĂ„rd, Kreta med kompisar i september o Kanarieöarna i december med Cissi Eric o Isac.
Bil köpte jag i oktober. SÄ glad över den. Benji(BNJ) min röda fina.
Dop har det varit med i januari för Signe.
Konferens med jobbet x 2 plus en del after work hittepĂ„đŸ™‚
Vita sand hela sommaren som bjöd pĂ„ kanonvĂ€der frĂ„n maj till augusti med extrem vĂ€rme sol o torka. Vintern var lĂ„ng med, kĂ€ndes som vĂ„ren uteblev en aning.🙂 Vita sand var hĂ€rligt hela tiden, besök o barnbarn o barn som övernattade emellanĂ„t.
Utveckling pĂ„ jobbet? Jo gick en kurs i Ă€gg. Intressant🙂blev dessutom koordinator för Ă€gg östra Götaland. SpĂ€nnande Ă„r. MĂ„nga inspektioner. Sarahs Hampus fick kursen till LK sĂ„ han Ă€r fĂ€rdig kollega till mig i februari 2019. 
Cissi har blivit kassaansvarig med o tagit pÄ sig mer jobb. Kul.
BÀsta filmen jag sett i Är Àr A star is born.
Julen firades hemma o barn o barnbarn svÀrmor o svÀrfar kom.
NyĂ„rskvĂ€llen ikvĂ€ll firas med kidsen hemma o sĂ„ kommer Cissi o Anne hit. 
Lite smĂ„tt o gott av Ă„ret2018. Finns sĂ€kert mer men lite ax frĂ„n Ă„ret🙂nedan kommer bilder mĂ„nad för mĂ„nad. Året 2018. Undrar vad 2019 bjuder pĂ„. Jag önskar alla mina lĂ€sare ett gott slut o gott nytt Ă„r❀
(null)


(null)

(null)

(null)


(null)


(null)


(null)



(null)
(null)

(null)

(null)


(null)

Till top