Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

En dag av mycket.

Permalink0
Runt kl 14 gick vi tillbaka till vårt tillfälliga hem. Pojkarna ville slappa med sina mobiler o Cissi o jag tog en promenad på strandpromenaden. Vi gick runt 2 km bort, var på två olika stränder, höjder. Vackert vid havet. Kanske inte så bra för min fot men det var skönt o röra sig. Sen var vi på middag på en fin restuarang, jag tog en entrecote o de andra pizza (igen).
Gott. 
Nu har vi vaknat efter en natt, hör vågornas brus o nu ska vi äta frukostbuffé nr 2🙂
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jul på hotellet🎅🏼
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Kackerlacka😩utanför en affär.

Till top