Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Värsta norrlandsvädret❄️🌨

Permalink0
Sen igår vid lunch har det verkligen vräkt ner snö. Vi var ute på förmiddagen med en trotsande Nils. Vi gick till affären o jag har aldrig varit med om en unge som skriker o är som en ål som Nils var idag, alltså vi fick gå hem igen utan o köpt nåt, han skrek hela vägen hem medan mango bar honom. Jag drog den tomma pulkan han åkte dit i...Vi såg ut som tre snögubbar när vi var hemma igen. Mango är nog döv på ena örat efter all skrik 😩han testar oss till max nu😥
(null)

(null)
Brrr.

Igår var Anne o jag på Streaples o sen gick vi in till stan o var en runda på lilla puben, sen Krögers.  Vi träffade Marcus också, min svåger där. Kom hem kl 02.45 så har varit trött idag. Synd bussarna inte går tätare på fredagskvällarna . (null)
Taco-kväll innan hemma igår.
(null)

(null)
(null)

Ikväll är det mello 2018. Kul. Sen kommer Cissi, hon ska sova över för jag ska hjälpa henne hem med nån möbel imorgon o sen shoppa lite. Kuligt värre.
Till top