Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Mirakelkatten Astrid❤️

Permalink0
Det har hänt ett mirakel ikväll. För en halvtimme sen krafsade det frenetiskt på altandörren, precis som vår katt Astrid gjorde förr för hon försvann i juli.. kan ni tänka er att det var Astrid som kom hem ikväll. Borta i ett halvår o så kommer hon hem bara så där som ingenting har hänt. Hon är hemma igen vår mirakelkatt, hungrig var hon o lite smutsig men ändå bra hull så hon har nog fått mat någon annanstans.  (null)

(null)
(null)

Hej igen Astrid❤️
Ikväll har jag varit på Thai silk med tjejerna jag jobbade med en gång i tiden på svinavdelningen. Pratade minnen, skrattade åt god Thaimat. Så kul. Innan shoppade jag lite kul grejer. Vilken kväll det blev😀🐈😺🍤🍲🥗 (null)
Annelie o Amira.
(null)
Lindson.

Till top