Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Bio o Nanne.

Permalink0
Ännu en morgon vaknade vi i husvagnen med full sol utanför. Nils sov till nio, duktig kille😍 Nils har lekt med sina kompisar här jämte sen var vi på stranden Eric Nils o jag. Badade två gånger o så byggde de i sanden.
Ikväll kom Magnus o hämtade Nisse för vi skulle kolla på Nanne grönvall o sen på bio, vi hann med en smaskig glass på donken o gick en promenad i gästhamnen. Fint. Blev en alkofri öl på Krögers med o Eric fick en cola, vi mötte upp Anne där också en stund innan bion. Jurrassic world såg vi, jättebra, den bästa av de fem som spelats in👌🏻nu är vi tillbaka i Vita sand. Natti natt😴
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Fick dessutom en fin ultraljudsbild på mitt kommande barnbarn i november. Jag vet vad det blir❤️men det berättar jag inte nu😉
(null)

Till top