Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Kväll i nybban.

Permalink0
Simmat med Helen o efter åkte jag till min mamma o pappas grav. Skulle kolla om de tagit stenen för o gravera in pappas namn men det hade de inte. Satte dit blommor o tände ett ljus, satte mig i gräset o pratade lite med dem. Undrar vad pappa hade svarat på mina frågor, jag nästan hörde vad han skulle sagt till svar. Skönt o avkopplande o sitta där fast de svarta molnen närmade sig på himlen. När jag satte mig i bilen kom ösregnet , fy vad det regnade. En vacker regnbåge uppenbarade sig, jag har aldrig sett nåt liknande. Tog bilder, men bilderna gör inte regnbågen rättvisa, den var enorm, lysande o två bredvid varandra, dock den ena lite ljusare. Så vackert❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Mörka moln på väg😱
(null)

(null)

(null)

Till top