Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Solar benen.

Permalink0
Nice med ledig dag, Nils o jag ensamtid, mysigt. Vi åkte till Kalmar för o köpa pool på Rusta när jag kom på att vi var ju rätt tidiga där eftersom de inte öppnade förrän kl 10 o klockan var bara 9.20 när vi var där så det blev en tur till citygross innan. 
Poolen är uppblåst o Nils badar för fullt. Idag har det inte varit några bekymmer med o ta på kortbyxor el smörja in solkräm. 👏🏼👏🏼
Fika på altanen, njuter i solen, solar benen. Idag är det en bra dag hittills☀️☀️
Ikväll ska syskonen o jag prata med prästen som ska begrava pappa. Vi ska berätta lite om pappa o hur han var, välja psalmer o nån musik han gillade. Han var förtjust i Sylwia Wrethammar så nåt av henne blir det. Kom ihåg att mamma alltid var svartsjuk på sylwia när farsan glodde på henne på tvn😂lilla pappa❤️
(null)
Citygross race🙂

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Till top