Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

HLR

Permalink0
Nils har sluppit kräkas idag, sista eländet var kl 02 i natt. Eric var pigg från sjukdom men skoltrött men gick till skolan efter feberkoll😉 Nils o jag har myst till barnprogram o sen fixade jag hemma bl.a. städat kylskåp, skafferi, ugn o micro o städat nedervåningen. Skönt för mitt inre med ordning i hemmet, inte lätt alltid med 4 grabbar i hemmet som inte tycker detsamma😉 men innerst inne tycker de nog att det är trivsamt ändå. Jag har pratat med sonen Philip i mobilen i nästan en timme, så kul, jag kan prata med honom om allt❤️
Isac hämtade förresten sin hjälm idag, matchade verkligen moppen. Älskar att se glädjen i hans blick över allt detta med moppen. Isac passade brorsorna när jag åkte till jobbet ikväll för en första hjälpen utbildning. HRL. Så bra utbildare killen var, så bra att lära sig rädda liv. Det behövs uppdateras med jämna mellanrum. Undrar hur man skulle reagera vid ett riktigt scenario? 
Nu avslutar jag kvällen med film o sockstickning. Sarahs sockor är på gång🙂 jag är hemma imorgon också. Förskolan vill att man är hemma efter magsjukdom helst över 48 timmar efter kräkning. Nils o jag❤️ barnen betyder mest ❤️ o imorgon fyller mormors lilla Holly 3 år. 🎂🎈🎁


(null)
Killen på golvet ser trött ut😉
(null)
Vi övade på varandra med. Mycket glada skratt i allvarets stund🤗
(null)

(null)
Utbildarkillen👨🏻‍🚒
(null)
Mun mot mun🤗
(null)


Till top