Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Isacs rum.

Permalink2
Skjutsade Cissi till jobbet på fm o sen åkte jag till återvinningen o slängde en massa, bl.a. gamla möblerna i Isacs rum. Känns skönt efteråt när man åker ifrån återvinningen. Skönt o bli av med gammalt bråte. Två timmar tog det o sätta ihop garderoben, tog det lugnt ändå, inga svordomar allt faktiskt under ihopsättningen. Nils var snäll o hjälpte mig o ge mig grejer när jag behövde det, Isac med hjälpte mig emellanåt👌🏻bra samarbete denna helgen🙂❤️det blev bra med möblerna i Isacs rum. Mysigare🙂
Eric är på kalas i eftermiddag så bara två grabbar hemma för tillfället. 
Dags o dra igång kaffebryggaren, mamman i huset är kaffesugen efter allt byggande☕️ så lugnt o skönt❤️
(null)
Ny matta, ny garderob o TV-bänk.
(null)

#1 - - Jessica:

Så fint det blev!

Svar: Tack🙂
Mia

#2 - - Julia:

Så fint det blev❤️

Svar: Tack❤️
Mia

Till top