Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

Klipp, jobb o packa🙂

Permalink0
Satte mig i frisörstolen igĂ„r o blev ompysslad. Älskar nĂ€r de grejar med hĂ„ret, sitter o halvsover... Cissi passade Nils medan jag var dĂ€r. HĂ„ret blev kort o bra o extra rött med fĂ€rginpackningen hon la i frisören. 
Packat ikvĂ€ll, tre vĂ€skor med klĂ€der o annat o sĂ„ har jag packat inför konferensen imorgon. Vi ska ju till Vimmerby till lördag. Mycket nu🙂kul dag pĂ„ jobbet med viltanlĂ€ggning med HĂ„kan. Jag ska börja besikta vilt i framtiden. Kul kul. Sedan hade jag massa pĂ„ kontoret o möte pĂ„ Skype med Kinna. AlltsĂ„ dagen gick ju fort.

Hittade bilder pĂ„ Magnus nĂ€r han var liten nĂ€r jag stĂ€dade skĂ„p. Han Ă€r lik Eric đŸ‘ŒđŸ»
(null)




(null)

(null)
Klippt
(null)
Vintrigt landskap🙂fast bara frost 🙂
(null)
(null)
Cissi o Nils❀
Till top