Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

Min Benji 😉

Permalink0
Idag gick jobbet fort, inredde vĂ„rt lilla pausrum dĂ€r vi ska vara pĂ„ rasterna i boskapen. Lite gardiner o blommor piffar upp det🙂
Sen pĂ„ eftermiddagen hĂ€mtade jag min nya bil, den glĂ€nste vĂ€ntande pĂ„ mig i bilhallen. Vilken kĂ€nsla o köra den. Mycket roliga saker pĂ„ den bilen, inga nycklar behövs. Har jag nyckelkortet i jackan sĂ„ Ă€r det bara o starta o Ă„ka ivĂ€g, ja jag Ă€r van vid gamla bilar sĂ„ Ă€r inte van Ă€n😂den lĂ„ser sig sjĂ€lv nĂ€r jag gĂ„r ifrĂ„n bilen ca 1,8 m ocksĂ„ plus annat kul.Snygg inredning med. I love it😍 kallar bilen Benji, efter regnr/ bokstĂ€verna BNJ đŸ˜€
En tanke till farfar som dog för 24 Ă„r sen. Saknar honom o vĂ„ra stryktipstippande pĂ„ den tiden❀
(null)
Pausrummet😉
(null)

(null)
Min nĂ€r jag kom till LiljasđŸ‘ŒđŸ»
(null)
Jujutsu đŸ‘ŒđŸ»
(null)

(null)
Hej bilen🙂



(null)
SĂ„ söt bild. Nils en tröttis ikvĂ€ll❀


Till top