Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Rullar på🙂

Permalink0
Vi hämtade Cissi vid lunch Nils o jag. Vi kollade bilar o där var den, bilen den röda den som fångade min blick. Provkörde den o jag var såld o imorgon är den såld till mig😍 så kul, idag vänder livet till det positiva. Cissi var guld värd som hängde med idag o nästa gång hoppas jag hon hittar sin bil❤️ så kul med en nyare bil, jag har bara kört med jättegamla bilar så nu säljer jag min gamla bil o hoppas nån fixar till den för motorn är kanon👍🏻
Jag har simmat med Helen ikväll. Skönt o basta, simma o prata av sig. Bra med fina vänner. Vänner som jag kan lita på❤️
Lägger inte ut bilder på bilen idag, imorgon när jag är säker på att den står här utanför huset då kommer bilder.  God natt❤️
(null)

(null)
Vi var på eko med o Nils köpte lera o kuliga delar till leran. Leka med lego där o prova läskiga masker😛
(null)
Hua😯denna masken gick på 500 spänn🤔jag köpte den inte😌

Till top