Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Sista morgonen.

Permalink0
Sista morgonen, låter som en låt som Niklas Strömstedt sjunger men nu är väskan fullpackad o frukosten bestående av kaffe är intaget, helenorna orkade äta men inte jag..väntar till planet. Jag tog på mig mina vita jeans o fick plats i dem trots all mat denna veckan. Tog kort igår på allt jag shoppat men shoppade lite igår med till min man👌🏻
Bussen hämtar oss 10.05(9.05 svensk tid), sen är vi nog hemma runt midnatt eftersom vi har typ 50 mil hem. Hem ljuva hem❤️
(null) (null)
Presenter o annat jag köpt😉
(null)

Hoppas jag kan dra igen dragkedjan på resväskan sen🤭
Igår åt vi på en restuarang som hette Alexia. God mat men förvirrad personal.

(null)

(null)

(null)
Spelade plump för sista gången, Helenorna vann, lika👌🏻
(null)

Till top