Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Fantastisk kväll på Oknö.

Permalink0
Det var verkligen en skön kväll på Oknö. En sån där kväll som man önskar då barnen tar ett kvällsdopp i solnedgången. Det är verkligen fint på Oknö. Åt pizza gjorde vi med så jag hade matkoma ett tag... enda tråkiga var när Nils  skulle kliva ur  bilen när vi skulle hämta pizzan o han snubblade på barnbilstolen o ramlade baklänges rätt ut o landade på ryggen mot trottoarkanten, som tur var räddade jag instinktfullt huvudet med min fot men trodde hans rygg hade gått av.. fy men det gick bra, skrapsår o lite gråt sen gick det över i min famn. Trygga mammas famn o gråta ut smärtan en stund😥
(null)
Aj 😥😥
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




(null)
Var tvungen o ta bild på bilen med den bakgrunden😍

Till top