Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Skogen.

Permalink0
En promenad ikväll blev det med Helenorna o nästan 7 km. Vi gick på en tre byars vandrarled genom Hökahult- Ebbehult-Hultsby. Genom stigar skog o ingenstans. Vi kom fram igen tack vare Helen som nog gått där många gånger. Vackert landskap, fina hus,  två  kopparormar som jag höll på o kliva på. En död o en levande. 
På jobbet har jag hunnit med mycket. Två uppföljningar, ett möte, trängselinspektion, o informationsmöte. Älskar mitt jobb❤️
Var på Dollarstore o köpte nya sängkläder o en badslajm till Thea hon ska få. Hon ringde mig häromdagen så söt. 
Fick bilder från Sarah o deras fotografering, så fina bilder❤️
(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Grindslant hade behövts 😉
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Fina bilder❤️

Till top